Regelmatig hoor ik leerkrachten zich afvragen hoe ze in de klas beter kunnen aansluiten bij de meer- en hoogbegaafde leerlingen. Hier is veel materiaal voor
ontwikkeld, maar vaak is er weinig tijd voor de instructies en evaluaties van dit werk. Hoe mooi zou het zijn als het reguliere werk zo aangepast kan worden dat de begaafde leerlingen op hun
eigen denkniveau mee kunnen doen met de reguliere lessen? Vaak lijkt dit erg ingewikkeld, maar ik ben er van overtuigd dat dit helemaal niet zo ingewikkeld en tijdrovend hoeft te zijn. Daarnaast
ben ik ervan overtuigd dat de aanpassingen vaak voor groot deel van de groep een verrijking zijn. Ik deel graag mijn visie en bekijk samen met de leerkracht of school hoe het lesaanbod
binnen de visie van de school aangepast kan worden. Op zo'n manier dat het voor de leerkracht goed uitvoerbaar is.
Wilt u meer informatie of een afspraak om te ontdekken wat ik voor u kan betekenen? Neemt u dan gerust contact met mij op.